Японська корпорація Kyocera - один із провідних світових постачальників рішень для роботи з офісними документами.
І хоч в Україні цей бренд відомий в більшості тільки професіоналам, в Європі, США, Японії частка на ринку у Kyocera складає 25-30%, а в сегменті високопродуктивних монохромних пристроїв формату А4 досягає 40-45%.
Довговічні компоненти і великий ресурс картриджів дозволяють користувачам економити до 50% на вартості володіння технікою.
Будь-який пристрій Kyocera забезпечує найнижчі витрати на друк. (Выберіть принтер чи бфп із каталогу нашого сайту
Середньому чи великому бізнесу, спираючись на багаторічний досвід, ми можемо гарантувати вирішення будь-яких завдань, пов'язаних з офісним документообігом:
- оптимізація, прозорість та прогнозованість витрат на друк;
- підвищення безпеки бізнесу;
- управління і мінімізація парку техніки, заснованих на передових рішеннях та технологіях Kyocera.
Для домашнього використання та невеликих офісів пропонуємо надійні, довговічні та економні пристрої Kyocera.
Партнерам пропонуємо гнучке ціноутворення, допомогу в обслуговуванні, консультації та підтримку при продажу.
Переваги Kyocera:
1. За рахунок використання довговічних компонентів з аморфного кремнію ресурс фотобарабана становить від 100 000 до 600 000 копій, в залежності від класу пристрою.
Єдиним витратним матеріалом є тонер. З технікою Kyocera у Вас буде лишеодне завдання - купити папір.
2. Набагато менше енергоспоживання ніж у аналогічних пристроїв конкурентів. Економія до 50% за цим параметром досягається за рахунок використання індукційного нагріву і безлічі сучасних розробок в області енергозбереження.
3. Підвищений ресурс витратних матеріалів - менше витрат, менше обслуговування.
4. Мінімальна загальна вартість володіння ТСО (Total Cost of Ownership) - сукупність витрат, пов'язаних з роботою пристрою протягом його ресурсу.
TCO - найбільш значимий параметр при виборі будь-якого обладнання, на який мало хто звертає увагу.
Вартість обладнання в загальній сумі витрат становитиме лише 1-5%.
Основне - витрати на обслуговування, приховані витрати, про які не говорять і які можуть досягати 50%.
Розрахунок зроблений для оригінального тонера, але пропорції зберігаються і при заправках.